Zgodnie z duchem Inbound Marketingu jesteśmy tam, gdzie nasi odbiorcy, aby przyciągać ich do siebie wartościowymi treściami. To dlatego najciekawsze case studies z Polski i ze świata, opinie oraz komentarze naszych ekspertów znajdziesz na naszych kanałach na LinkedIn lub Facebook. Polub nas już dziś i bądź na bieżąco z wszystkim co nowe i ciekawe w Inbound Marketingu. Poniżej natomiast przedsmak tego, jak wiele inspiracji cię czeka:

Czytaj więcej

Czy wyniki badań opinii to tylko podpowiedź dla marketera, czy może też wartościowe treści przyciągające uwagę konsumentów? Jakie tematy badań budzą emocje? Jak je dobierać, by wspierać wizerunek lovebrandów? O tym w nowym odcinku "SIŁA PRZYCIĄGANIA LOVEBRANDÓW"

Czytaj więcej
Czytaj więcej

Co o #inboundmarketing myślą eksperci komunikacji z Niemiec? "Ze względu na coraz bardziej konkurencyjny rynek, tradycyjna reklama, w tym SEO/SEA, staje się coraz droższa. Z tego powodu zdecydowanie obserwujemy w Niemczech przesunięcie budżetu w kierunku inbound marketingu. Powody są tak różne, jak grupy docelowe, ale wszystko sprowadza się do bardziej ukierunkowanej rozmowy z klientem, tworzenia emocjonalnych doświadczeń i wykorzystywania mediów społecznościowych do prowadzenia jeszcze lepiej stargetowanych kampanii", powiedział nam ekspert z niemieckiej agencji reprezentującej sieć niezależnych agencji zintegrowanego marketingu 3AW.

Czytaj więcej
Czytaj więcej

Jak pokazują wyniki badania SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii, członka Instytut Inbound Marketingu, największą popularnością wśród polskich marketerów są strony www (80 proc.). Dwie trzecie marketerów (66 proc.) wymienia newslettery i mailingi, a 6 na 10 wskazuje optymalizację SEM/SEO. Z kolei wśród trzech najmniej rozpowszechnionych narzędzi inbound marketingowych znalazły się: ambush marketing (4 proc.), content hub (7 proc.) oraz działania oparte na grywalizacji (12 proc.).

Czytaj więcej