Instytut Inbound Marketingu to podmiot powołany do życia w celu dzielenia się wiedzą oraz popularyzacji idei lnbound Marketingu. Jego założycielami są przedstawiciele czołowych polskich agencji marketingowych, domów mediowych oraz agencji badawczych, którzy w ramach wspólnej inicjatywy postanowili wspierać rozwój polskiego marketingu zwiększając wiedze marketerów zarówno po stronie firm, jak i agencji. To dlatego formuła Instytutu pozostaje otwarta i w każdej chwili kolejni eksperci mogą do niego dołączyć, by również dzielić się swoją wiedzą. Cyklicznie realizowane badania, których wynikami Instytut Inbound marketingu dzielić się będzie w swoich kanałach, zagwarantują uzyskanie obiektywnego obrazu potrzeb i wyzwań marketerów związanych z realizacja ich celów, a także wskażą, w jakich obszarach potrzebują oni wsparcia. Na tę potrzebę na bieżąco odpowiadać będą eksperci Instytutu, dlatego zachęcamy do kontaktu z nimi w kwestii wszelkich pytań, bądź inicjatyw.

JOANNA
NIEMIEC
Vice Prezes i Główny Strateg
LoveBrands Group