Instytut Inbound Marketingu to podmiot powołany do życia w celu dzielenia się wiedzą oraz popularyzacji idei lnbound Marketingu. Jego założycielami są przedstawiciele czołowych polskich agencji marketingowych, domów mediowych oraz agencji badawczych, którzy w ramach wspólnej inicjatywy postanowili wspierać rozwój polskiego marketingu zwiększając wiedze marketerów zarówno po stronie firm, jak i agencji. To dlatego formuła Instytutu pozostaje otwarta i w każdej chwili kolejni eksperci mogą do niego dołączyć, by również dzielić się swoją wiedzą. Cyklicznie realizowane badania, których wynikami Instytut Inbound marketingu dzielić się będzie w swoich kanałach, zagwarantują uzyskanie obiektywnego obrazu potrzeb i wyzwań marketerów związanych z realizacja ich celów, a także wskażą, w jakich obszarach potrzebują oni wsparcia. Na tę potrzebę na bieżąco odpowiadać będą eksperci Instytutu, dlatego zachęcamy do kontaktu z nimi w kwestii wszelkich pytań, bądź inicjatyw.

JOANNA
NIEMIEC

Vice Prezes i Główny Strateg
LoveBrands Group

DOROTA
BIENIEK KASKA

Prezes LoveBrands Group i Instytutu
LoveBrands Medical

NATALIA
SKRZYPEK

Head of LoveBrands Digital
LoveBrands Digital

DOMINIKA
WNUCZYŃSKA

Strategy Manager
LoveBrands Group

Magda Czachowska

MAGDA
CZACHOWSKA

Chief Growth Officer
Grupa AdNext

Rafal Oracz

RAFAŁ
ORACZ

CEO
Grupa AdNext

Jeśli chcesz dołączyć do grona naszych ekspertów lub skontaktować się z jednym z nich – napisz do nas!

    Chcesz być na bieżąco z nowościami w Inbound Marketingu - zostaw do siebie kontakt!